Door de sneeuw naar Kalowna

24 juni 2012 - Kelowna, Canada

Onze eerste nacht in de camper, Wouter en Tanja in de “slaapkamer” boven de bestuurder, Dennis in de “huiskamer” en Rinus en Els in de “master-bedroom” werden we fit wakker. Douchen op de campground en na een ontbijtje alles weer afgekoppeld (schoon water, afvoer en de stroom). Op weg naar highway 1 richting Hope, daarna de highway 5 op richting Merritt, waarna we onze weg vervolgden over de 97C naar Kelowna. Dennis reed de eerste kilometers door ruig gebied. We reden langs bergen in de sneeuw, door de mist en de regen. Ook zagen we de eerste ree-tjes. Toen Rinus begon te rijden klaarde het weer op en reden we vooral door heuvellandschap (vanaf Merritt). Het viel ons op dat het uitzicht vanuit de auto zo veranderde. De eerste “gas” in de auto getankt en boodschappen gedaan. Uiteindelijk aangekomen op de matige camping Willow Creek Family Campground. We hebben een aardig plek, maar het is maar goed dat we hier maar één nacht blijven. Kelowna bekeken, met een taxi heen (was goedkoper dan met de bus vertelde de eigenaar van de campground) en natuurlijk langs het meer gewandeld.  ’s Avonds maakten Tanja en Wouter een lekkere pastamaaltijd.

De voor bereidingen voor morgen worden gemaakt. Rinus en Tanja zijn op de laptop al op zoek naar een geschikt camping voor morgen.