Azuurblauw water met hier en daar een ijsschots.

30 juni 2012 - Lake Louise, Canada

Vandaag naar Lake Louise gereden en de wandeling via Mirror Lake naar Lake Agnes gemaakt. De weer voorspelling was niet zo goed. Vanmiddag wordt er regen afgegeven. Een mooie wandeling gemaakt met links en rechts sneeuw langs het wandelpad. Op de top een theehuis, waar de thee en koffie een beloning was. In Lake Agnes drijven ijsschotsen. Een fantastisch gezicht. Tijdens de afdaling ging het wat regenen. Het smalle stroompje waar we op de heenweg overheen stapte was wat breder en wilder geworden.  Eindelijk beneden zagen we op de parkeerplaats  een briefje onder onze ruitenwisser zitten. De kamper naast ons had ons geraakt. Wat bumperschade, niets ergs. De “bewoners” van de kamper kampeerde op het zelfde terrein als wij. ‘s Avonds de laatste gegevens uitgewisseld  en toen hoorden we dat zij gister beren naast hun kamper  hadden gezien. Een volwassen beer met twee kleintjes. Dit is zo’n 50 meter vanaf onze plek, we hadden ze dus ook tegen kunnenkomen op weg naar de wc!! Omdat het fris is  en de muggen nog steeds actief zijn binnen een heerlijke pasta maaltijd gegeten.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. 9 juli 2012
    wat leuk al die verhalen!
    Els, wat zou je doen als je "oog in oog" had gestaan met die beer?

Groetjes van Ida van der Weijden