De eerste beer.

29 juni 2012 - Lake Louise, Canada

Na de boodschappen op weg naar Lake Louise. Relaxt koffie gedronken bij een meertje onderweg (Wanakanmeer) en toen binnendoor naar onze bestemming.  Op de weg reden we zo’n 40 kilometer per uur en dat was maar goed ook anders hadden we onze eerste beer gemist. Wat een sfeer in de camper: Rinus zag, als bijrijder, de beer het eerst. Wij achterin op het puntje van de stoel, camera in de hand. Dennis had de auto al netjes aan de kant gezet. De foto’s werden gemaakt en iedereen was uitgelaten. Natuurlijk wilden we meer zien, en dat gebeurde ook. Tussen de weg en de spoorbaan graasden twee elken(volgens ons). Auto aan de kant en camera’s door het raam om die ene mooie foto te kunnen maken. Een arend werd vandaag ook nog gespot. Natuurlijk zagen we ook de eekhoorntjes, maar dat begint al zo gewoon te worden dat ik die bijna vergeet te noemen. Onze vakantie is nog maar net begonnen en kan nu al niet meer stuk. Een mooie campground met veel ruime plekken, de trein is alleen goed hoorbaar en natuurlijk rijdt hij ook ’s nachts.