Wij zijn op vakantie!

22 juni 2012 - Vancouver, Canada

Goed aangekomen in Vancouver airport na een saaie vliegreis. Het lag niet aan de stewardessen of het gezelschap, de reis duurde gewoon net even te lang. Maar eenmaal geland was dat snel vergeten. Een taxibusje bracht ons naar het hotel. Een pracht hotel met dom personeel. Op het voucher stond Rinus samen met Tanja op één kamer en de andere drie in de andere kamer. Het lijkt mij duidelijk dat we dat anders wilde, alleen de mensen achter de balie konden dat maar niet begrijpen. Eenmaal boven gekomen zagen we een pracht kamer, groot met fraai uitzicht (de 15e). Een snelle douche en een klein uurtje later zijn we de stad ingelopen en  zaten toch nog wel fit we achter een drankje en een reuze burger. En dat te bedenken dat het Nederlandse tijd 4 uur 's nachts was. Daarna naar bed.

Na een wat onrustige nacht, 's morgens na het ontbijt Vancouver ingegaan. De toeristiche route genomen. Via Canada Place, waar we een geweldig uitzicht hadden op de haven (met opstijgende watervliegtuigen) en Vancouver, naar Gastown, met de Stoomklok, naar Chinatown, Dr.Sun Yat-Sen park, naar Granville Island, via de boottaxi waar we de markt bezochten. De eerste hamburgers smaakten ons goed.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. J,Opa en Leni:
    23 juni 2012
    Lieve Tanja en Wouter,
    Wat een boffers zijn jullie! Geweldig. Omdat we hele slechte verbinding hier hebben in Zeeuws Vlaanderen, wensen wij jullie een hele fijne tijd daar in Canada. We blijven proberen om het grote avontuur te volgen. Je ziet het vanzelf. Liefs en veel plezier! xxx
    J,Opa en Leni
  2. Bert van Veldhuizen:
    24 juni 2012
    Leuk om de foto's te zien. Zo te zien is het daar nog geen hoog zomer, maar wat zou het .... hier is het ook weer bijzonder herfstachtig. We zijn wel wat teleurgesteld door de camper: Kan ie echt maar aan één kant uitschuiven? We zijn trouwens benieuwd naar foto's van het interieur. We kijken uit naar meer foto's en meer verhalen.

Ank en Bert
  3. Bert van Veldhuizen:
    24 juni 2012
    Nagekomen bericht: die opmerking over de camper komt geheel voor mijn rekening. Ank heeft namelijk een heel ander gevoel voor humor.

Bert