Watervallen en kampvuur.

5 juli 2012 - Wells Grey Park Clearwater, Canada

Gister bij het visitor centre informatie over Wells Gray Park gevraagd en ons plan voor vandaag gemaakt. Gister pizza gegeten die Mount  Robson heette, vandaag de Mount Robson gezien. En dat was niet het enige. Opvallend in het park zijn de watervallen, bijvoorbeeld de Hemcken Falls die 137 m hoog is. Met enorme kracht komt het water naar beneden. Heel anders dan de Dawson Falls, een waterval van 91 m hoog is en slechts 5 meter hoog. Indrukwekkend door zijn breedte. Daarna doorgereden naar het Clearwater Lake over een hele slechte weg. Het meer was rimpelloos en er werd net een motorbootje in het water gereden. Toen over dezelfde weg terug moeten rijden.Via de super weer naar onze plek voor vandaag, een plekje met uitzicht over een meer, waar Tanja en Wouter gister in gezwommen hebben (bijna tussen de waterlelies). Rond ons kampvuur broodjes gegeten, die we zelf bakte in het vuur, net zoals de worstjes en de marshmellows als toetje. Het vuur hield ons warm tot ongeveer 22.00 uur. Vandaag begonnen met een korte broek, later weer een lange broek en nu zitten we allemaal nog in korte broek (met een dik vest aan). Morgen hopelijk weer mooi weer.

1. Ingrid Colijn:
    6 juli 2012
    Leuk om jullie zo te volgen en zoveel bekende plekjes terug te zien.
    Ziet er gezellig uit. Geniet nog van de omgeving en van elkaar.
  2. Jiska en Maarten:
    6 juli 2012
    Vanavond even jullie reisverslagen gelezen en foto's bekeken. Het moet geweldig zijn! De foto's zijn fantastisch en in real life is het meestal nog beter!
    Morgen gaan wij zelf op vakantie en zullen jullie dus niet meer volgen. Als wij terug zijn snel maar eens afspreken om verhalen en foto's uit te wisselen ;-)

Veel plezier nog!!! Liefs Maarten en Jiska