Indianen.

8 juli 2012 - Terrace, Canada

Vanuit Telkwa binnendoor via de Telkwa high road naar Morricetown. Een weg die bekend staat om zijn wild, als de beer -zowel de grizzly als de zwarte-, de moose, vossen, bevers en vogels. Na vijf minuten twee springende hertjes gezien. De hele weg goed gekeken, Tanja twijfelde nog of dat zwarte een beer geweest was, maar jammer genoeg niet meer wild gezien. Het was wel een prachtige weg om te rijden. Veel ranches, dus veel paarden, koeien en een enkel schaap gezien. De tank volgegooid en verder gereden. Koffie gedronken met een stuk cake dat we net gekocht hadden op de country Markt. Deze markt staat elke zondag op deze parkeerplaats. Op naar Hazelton waar we rond lunchtijd aankomen. Rondgekeken en verschillende totempalen en oude huisjes gezien.Ook de giftshop en het museum gevonden. Doorgereden en de Seven Sisters (mooie puntige bergen) gezien. Camping gevonden in Terrace, wij hebben de laatste plek.Vanavond eten we spaggetti carbonara op Italiaanse wijze. Ik ben benieuwd of het echt zo lekker is als Tanja zegt.

1. Marjan:
    9 juli 2012
    Wat een mooie reis maken jullie. Leuk om af en toe het reisverslag te lezen en de foto's te bewonderen. Geniet maar van jullie avontuur. Groetjes, Marjan